De ervaring van Fam. van Leeuwen

uit Amersfoort
10 /10

“Wij genieten enorm van onze nieuwe keuken”

En dan is het zover, tijd voor een nieuwe keuken! Hoewel we diverse keukenzaken hebben bezocht, zowel in Nederland als in het buitenland, voelde het voor ons steeds niet goed. Toen kwamen we per toeval terecht bij Keukencoach in Amersfoort en ging er een andere wereld voor ons open. We werden geholpen door Mustapha, waarbij hij goed luisterde naar onze wensen en op een prettige manier met ons mee dacht. Zijn open en transparante houding, eerlijkheid en geduld was voor ons de reden om onze keuken hier te kopen. Als je dan ook nog een mooie, kwalitatieve keuken krijgt dat in het financiële plaatje past, dan is het plaatje compleet. Vanaf het tekenen van de overeenkomst, tot het plaatsen van de keuken, verliep alles soepel en op een prettige wijze. Tijdens het plaatsen van de keuken kwam Mustapha langs om polshoogte te nemen of alles naar wens verliep. Dus ja, het is absoluut mogelijk dat het kopen en plaatsen van een nieuwe keuken in één keer goed gaat. Op dit moment genieten wij enorm van onze nieuwe keuken van echte top kwaliteit. Dus wil je tijd en moeite besparen, ga direct naar Mustapha Sarti van Keukencoach Amersfoort!

Bron: Qasa

Mustapha Sarti
Expert KeukenCoach Amersfoort

Bedankt voor uw prachtige feedback! Het was een genoegen om u te helpen bij het realiseren van uw droomkeuken. Ik ben blij dat mijn service en begeleiding u hebben geholpen bij het maken van de juiste keuze. Het doet me enorm veel plezier te horen dat u nu geniet van uw kwalitatieve keuken. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, sta ik altijd voor u klaar.

Advies

Jouw thuissituatie is uniek. Daarom vinden wij het belangrijk om je écht te leren kennen en advies op maat te geven.

Ontwerp