De ervaring van Simone C.

10
28 februari 2025
“Mijn volgende keuken ga ik zeker weer hier ontwerpen!”

Een jaar geleden kocht ik mijn keuken hier, en ik ben nog steeds ontzettend tevreden. Serkan was mijn adviseur en Noureddine heeft me geweldig geholpen met vragen achteraf. Het ontwerptraject verliep soepel, Serkan gaf uitstekend advies en was zowel professioneel als onopdringerig. De planning ging snel en volgens afspraak. De kwaliteit van de keuken is top, zelfs na bijna een jaar gebruik. Al met al ben ik zeer tevreden en zal ik zeker mijn volgende keuken hier weer ontwerpen.

Bron: Qasa

Expert KeukenCoach

Wat superleuk om te lezen dat je nog steeds zo tevreden bent met de keuken! Het was een plezier om je te adviseren en samen tot een mooi ontwerp te komen. Geniet nog lang van je keuken, en wie weet zien we elkaar weer bij de volgende!