De ervaring van Sonny van den Bosch

uit Eindhoven
10
8 juli 2025

“Helemaal happy”

Ik heb een rechte keuken gekocht en ben daar vanaf dag 1 helemaal happy mee. Van het kopen tot het plaatsen is uitstekend gegaan. Ik ben geholpen door Ralph en het is echt een vakman. Alles wat ik wenste zit erin. Hij keek praktisch mee en kwam met eigen initiatief om de keuken op een nog hoger niveau te tillen.

Bron: Qasa

Ralph van den Langenberg
Expert KeukenCoach Eindhoven

Wat ontzettend fijn om te lezen! Hartelijk dank voor deze mooie woorden en het compliment. Het was een plezier om je te helpen bij het samenstellen van jouw droomkeuken. Ik ben blij dat je zo tevreden bent met het resultaat en wens je ontzettend veel kook- en woonplezier in je nieuwe keuken!